
Ring & Sing
Op donderdag 25/06 van 15u - 17u organiseren we samen met de ouderraad onze eerste 'Ring & Sing' voor de lagere school! Alle ouders zijn welkom om samen met de kinderen en de leerkrachten het schooljaar af te sluiten met een liedje, een drankje en een babbel. Belangrijk! - Er zijn die dag geen rijen! - Leerlingen van de fietsenrij of leerlingen die de bus nemen mogen pas vertrekken om 15u25.












