Ring & Sing

Op donderdag 25/06 van 15u - 17u organiseren we samen met de ouderraad onze eerste 'Ring & Sing' voor de lagere school! Alle ouders zijn welkom om samen met de kinderen en de leerkrachten het schooljaar af te sluiten met een liedje, een drankje en een babbel. Belangrijk! - Er zijn die dag geen rijen! - Leerlingen van de fietsenrij of leerlingen die de bus nemen mogen pas vertrekken om 15u25.

Lees meer


Even over cookies...

Deze website gebruikt enkel functionele cookies, zoals een PHPSESSID-cookie voor het aanmaken van een unieke sessie, en een cookie die bijhoudt dat je deze cookiebanner al hebt gezien zodat die maar één keer verschijnt. Deze cookies zijn noodzakelijk voor het correct functioneren van de website en kunnen daarom niet worden uitgeschakeld. Volgens de Europese regelgeving zijn we verplicht je hierover te informeren.

Ik begrijp het en accepteer deze cookies.